W trakcie wiosennego spotkania z odbiorcami ciepła systemowego Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej – GLIWICE Sp. z o.o. zaprezentowało ofertę usług dodatkowych. Poza wytwarzaniem i dystrybucją ciepła specjaliści gliwickiego PEC świadczą też szeroki wachlarz usług dodatkowych – m.in. audyty energetyczne, konsulting, utrzymanie infrastruktury ciepłowniczej, doradztwo sprzętowe, usługi związane z likwidacją awarii, monitoring zużycia, systemy raportowe oraz lepszy i szybszy dostęp do części zamiennych.

Wiosenne spotkanie z odbiorcami ciepła systemowego odbyło się w PreZero Arenie Gliwice. Zaproszeni byli zarządcy nieruchomości, przedstawiciele wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych oraz osoby związane z gliwicką mieszkaniówką, którzy są klientami gliwickiego PEC.  

Spotkanie podzielono na dwie części. Najpierw przedstawiono nową ofertę szerokich usług dodatkowych świadczonych przez specjalistów PEC-Gliwice, w drugiej części natomiast podsumowano wyniki trwającego już autorskiego programu „Redukujesz-Zyskujesz” mającego na celu odpowiedzialne gospodarowanie ciepłem, a tym samym oszczędzanie wydatków na ciepło przy większym poszanowaniu środowiska naturalnego.

AUDYTY, TELEMETRIA, AWARIE

Rozszerzenie działalności PEC-Gliwice o dodatkowe usługi specjalistyczne to odpowiedź na potrzeby rynku, ale także na postulaty samych odbiorców ciepła, którzy w trakcie jesiennego spotkania na organizowanych przez PEC-Gliwice warsztatach interaktywnych sugerowali, że przedsiębiorstwa ciepłownicze powinny dążyć do wielozadaniowości oferując wachlarz pokrewnych ciepłownictwu usług dodatkowych.

– Artykułowane były różne potrzeby. Na bazie pomysłów i oczekiwań pogrupowaliśmy je w cztery główne kategorie świadczonych przez nas usług dotyczące obszaru bezpieczeństwa, zrównoważonego rozwoju, kontroli wydatków i optymalizacji – mówił na spotkaniu z odbiorcami Krzysztof Szaliński, prezes PEC-Gliwice.

–  Nasz zespół specjalizuje się w przeprowadzaniu szczegółowych analiz, które pozwalają na zrozumienie i optymalizację procesów. Wykonujemy audyty, aby ocenić zgodność z obowiązującymi standardami oraz zidentyfikować obszary do poprawy. Oferujemy również kompleksową obsługę zapewniając wsparcie na każdym etapie współpracy. Nasz serwis jest dostosowany do indywidualnych potrzeb klientów, co pozwala na efektywne rozwiązanie problemów i osiągnięcie zamierzonych celów – podkreśla prezes Szaliński.

– W przypadku audytów oferujemy usługę jednorazową. W przypadku pozostałych usług zawieramy z odbiorcą umowę abonamentową, minimum na jeden sezon grzewczy – dodaje prezes gliwickiego PEC.

Nie trzeba być klientem PEC-Gliwice, by z doradztwa czy innych dodatkowych usług skorzystać. Nie trzeba nawet mieszkać w Gliwicach.

Dodatkowych informacji na realizowane przez przedsiębiorstwo usługi udzielają pracownicy PEC-Gliwice pod numerami telefonów – 32 335 02 41 i 32 335 01 90 oraz za pośrednictwem adresów e-mail: r.piernikarczyk@pec.gliwice.pl lub a.karasinski@pec.gliwice.pl