NUMER POSTĘPOWANIA:DZ/2/142/2025
MATERIAŁY PRZETARGOWE:Dostępne na https://platformazakupowa.pl/pn/pec_gliwice/proceedings
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego audytu organizacyjno-technicznego w PEC – Gliwice Sp. z o.o. pod kątem wdrożenia nowego systemu klasy ERP.
MIEJSCE I DATA SKŁADANIA OFERT:Składanie ofert drogą elektroniczną do dnia 24 września 2025 r. do godz. 12:00
MIEJSCE I DATA OTWARCIA OFERT:Otwarcie ofert w dniu 24 września 2025 r. do godz. 12:01 poprzez systemowe odblokowanie dostępu na platformie zakupowej.
Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
-nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Oferentów, których oferty zostały otwarte;
-cenach zawartych w ofertach.
TRYB PRZETARGU:Postępowanie przetargowe prowadzone zgodnie z Regulaminem PEC – Gliwice Sp. z o.o. w trybie przetargu z publikacją ogłoszenia.
WADIUM:10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:Maksymalnie do 10.02.2026 r.
KRYTERIA OCENY OFERT:Cena (netto) – 60 %
Czas realizacji (na podstawie harmonogramu / wykresu Gantt’a) – 20 %
Doświadczenie Wykonawcy i referencje – 10 %
Koncepcja realizacji audytu i metodologia – 10 %
OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI:Patrycja Jurkiewicz Cygan – w części merytorycznej (32) 335 01 05
Renata Uramowska -Słuszniak – w części formalnej (32) 335 01 04
OPIS:Strona na której jest prowadzone postępowanie https://platformazakupowa.pl/transakcja/1173849