SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW MARKI FORD TRANSIT CONNECT TDCI - 6 SZT.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Gliwice Sp.z o. o.
ul.Królewskiej Tamy 135,
44-100 Gliwice
NIP:631-01-00-822
przetarg ustny nieograniczony odbywający się w drodze licytacji
Nr postępowania licytacyjnego |
Nazwa |
Nr rejestracyjny |
Rok prod. |
Stan licznika* |
Cena wywoławcza netto zł |
Postąpienie zł |
1 |
Ford Transit Connect TDCI |
SG16562 |
2007 |
101979 |
8 100,00 |
100 |
2 |
Ford Transit Connect TDCI |
SG16563 |
2007 |
116587 |
7 200,00 |
100 |
3 |
Ford Transit Connect TDCI |
SG16564 |
2007 |
72703 |
7 500,00 |
100 |
4 |
Ford Transit Connect TDCI |
SG16565 |
2007 |
57511 |
8 900,00 |
100 |
5 |
Ford Transit Connect TDCI |
SG16566 |
2007 |
80270 |
8 500,00 |
100 |
6 |
Ford Transit Connect TDCI |
SG16567 |
2007 |
59858 |
8 800,00 |
100 |
*stn licznika na dzień 13.04.2017 r. / może ulec zmianie do dnia licytacji/.
Do wylicytowanej ceny auta należy doliczyć podatek VAT - 23%.
Na każde sprzedawane auto odbędzie się osobne postępowanie licytacyjne.
Przetarg odbędzie się w dniu 24 maja 2017 r. o godz. 10:00
Opis techniczny wraz z dokumentacją fotograficzną dostępne na stronie internetowej www.pec.qliwice.pl .
Osoby do kontaktu w godz. 700 -1500
Jacek Rysz tel. 32/3350196
Krzysztof Graf tel. 32/3350109
Renata Uramowska-Słuszniak tel. 32/3350104 w spawach formalnych
Samochody będą udostępnione do oglądania w dniach 16-17 maja 2017 r.
w godz. 800 do 1000 oraz w dniu licytacji do godz. 1000
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
a) dokonanie wpłaty wadium w wysokości:
Postępowania licytacyjne nr 1 -6
- wpłata kwoty 1.000,00 zł daje uprawnienia do udziału w 1 postępowaniu licytacyjnym,
- wpłata kwoty 2.000,00 zł daje uprawnienia do udziałuw 2 postępowaniach licytacyjnych,
- wpłata kwoty 3.000,00 zł daje uprawnienia do udziału wdowolnej liczbie postępowań licytacyjnych.
na konto ING Bank Śląski o/Gliwice 90105012301000002261019190 do dnia 23.05.2017 r.
Na przelewie należy wpisać adnotacje „ Postępowanie licytacyjne nr …. " lub „Udział w …….(wpisać ilość) postępowaniach”
- przedłożenie Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu: dowodu wpłaty wadium, dowodu tożsamości uczestnika przetargu, pisemnej informacji o numerze konta bankowego na które należy dokonać zwrotu wadium, aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego wyciągu z KRS (przez osoby prowadzące działalność gospodarczą), a w przypadku przedstawicieli firm nieposiadających upoważnienia wynikającego z dokumentów rejestrowych lub umowy spółki cywilnej odpowiedni dokument upoważniający je do składania oświadczeń woli w imieniu tych osób. Z wygrywającym przetarg zostanie zawarta umowa.
Wpłacone wadium zostanie zaliczone wygrywającemu przetarg na poczet ceny nabycia,
pozostałym uczestnikom-zwrócone po zakończeniu przetargu na konto wskazane przez wpłacającego.
W przypadku uchylenia się wygrywającego przetarg od zawarcia umowy, wadium przepada na rzecz sprzedającego.
Płatności za wylicytowane auto należy dokonać na konto:
ING BSK O/Gliwice 88 1050 1230 1000 0002 0055 3956
Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przetargu w każdym czasie bez podania przyczyny.
Sposób przeprowadzenia licytacji określa Regulamin przetargu dostępny na stronie internetowej www.pec.gliwice.pl
Aby odebrać wylicytowane auto należy:
- Dokonać wpłaty na konto PEC Gliwice Sp. z o.o. w terminie do 3 dni od daty licytacji.
- Podpisać Umowę, Oświadczenie OC
- Odebrać fakturę
- Na podstawie kopii faktury i pisemnego Oświadczenia Działu Księgowego PEC Gliwice Sp. z o.o. po spełnieniu wszystkich zobowiązań finansowo prawnych zostanie wydane auto. Wylicytowany samochód należy odebrać do 30 maja 2017 r.
- 1852 odsłony